Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2008 02:23 - ШЕПА ТРОХИ ИЛИ ИЗПОВЕДТА НА ЕДИН БЛОГЪР
Автор: cvetankrastev Категория: Изкуство   
Прочетен: 2113 Коментари: 7 Гласове:
0



Излязох на лов с фотоапарат в ръка. Необходим ми беше материал за блога. Снимам наслуки, а каквото излезе. Малко красиви облаци, малко есенни листа и изведнъж... котка носеща токущо уловен гълъб. Е, ако бях тук малко по-рано,това нямаше да се случи. Но така или иначе, нищо не можеше да се направи. Ловецът на ситуации в мен се пробуди и защраках с фотоапарата. Можеше да излезе нещо. Замислих се, ако бях навреме  на местопроизшествието,  дали щях да го предотвратя. Разбира се.  Винаги съм гледал с отвръщение на безчувствените операторите от ANIMAL PLANET. Как хладнокръвно снимат беззащитни жертви разкъсвани от хищници.  Вечерта се прибрах и започнах да обработвам заснетия материал.

image

Направих няколко последователни увеличения.

image

image

image

image

Забелязах нещо в зеницата на гълъба и продължих да увеличавам.

image

Там се беше отразила някаква ръка държаща нещо. Увеличих резолюцията.

image

Нещото беше шепа трохи. Бях чувал, че върху зеницата като на фотолента се отпечатва последното видяно от  жертвата.  Увеличих максимално.  Виждаха се дори пръстовите отпечатъци, така като че ли са пред мен.

image

Погледнах към ръката си и изтръпнах. Отпечатъците бяха идентични с моите. Това беше моята ръка. Спомних си всичко. Спомних си това, което не смеех да призная пред себе си и паметта ми беше заличила. Спомних си - котка дебнеща гълъб, а аз дебнещ тях. Подмамих гълъба с шепа трохи и улесних котката заради една снимка.  Всъщност аз бях хищника. Аз бях котката. Тя беше някаква друга моя еманация. Бях сигурен, че ако продължа да разследвам с лупата на PHOTOSHOP ще открия в котешката зеница моята ирисова характеристика. Вече знаех, че ако продължа да ровя, ще намеря сребърен пръстен с моите инициали въху крака на гълъба. Кой всъщност бях аз? Човекът, който провокира и режисира ситуацията? Или котка в някой минал и гълъб в някой бъдещ живот. Кой? Може би безпристрасното и всевиждащо око зад обектива или всичките едновременно заедно.


Тагове:   шепа,   блогър,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Извини ме
22.10.2008 02:28
къде я видя тази котка ? Тя е копие на убитата ми в Несебър котка .Моля те кажи ми ? Изтръпнах ,като я видях !
цитирай
2. анонимен - и белега на носа и всичко,Това е моят Макс !
22.10.2008 02:38
Измисли ли си го това или е истина? Ako зная ,че мога да я взема ще дойда.Разболях се от мъка по нея.И на мен ми се случи миналият месец невероятно.Прибирах се с караваната от Швеция и на шосето видях как пресича съяата котка и след като я отминах ужасена.тя хукна след колата и тича може би 50 метра.Много се изплаших ,щото знаех ,че Маци е мъртав,Каква беше тази котка в полунощ по шосето?
цитирай
3. laura - Потресе ме,
22.10.2008 14:45
защото съм го виждала на живо. Стана пред мен за секунди, но не носех апарат и не снимах, не бях хищникът, а очевидецът. Безучастен, защото нямах време да реагирам. Хищникът беше по-бърз от мен.

Но това на снимката не е твоята ръка, нали така ...

цитирай
4. kosara2008 - !!!!!
22.10.2008 15:12
поклон за постинга...фото, текст...идея, мисъл, мисия...
кой кой е...
вина или в друг предишен или последващ
живот...мъжка длан...злото от доброто е дошло
и къде е, има ли я...
границата
поздравление...моята ръка приятелски в твоята...

без лупа на фокус
цитирай
5. laura - Друго питах,
22.10.2008 15:33
не беше важно чия е ръката, по-важното е, че разбра какво питам :)
цитирай
6. marcusjunius - Гледам нещата Ви и си мисля си, че е ...
23.10.2008 17:07
Гледам нещата Ви и си мисля си, че е време за нови имена на нови изкуства... А то само някакво обобщено, прозаично "visual arts" и то в един "обобщен" международен език... Поздрави.
цитирай
7. stasja - едно време
26.10.2008 11:29
имах котарак - Марк Антоний, който ми носеше често до прага на вратата убити птички, гълъби, мишки и гущерчета.
котките са диви същества, те са със запазени инстинкти на кръвожадни животни
нализнаеш тази приказка - котката е създадена, за да можем да погалим тигъра.

интересна философия има в този постинг!
поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cvetankrastev
Категория: Изкуство
Прочетен: 1400415
Постинги: 1063
Коментари: 1049
Гласове: 6567
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031