Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2008 16:58 - ЕДНО ПРОПУСНАТО ПОВИКВАНЕ
Автор: cvetankrastev Категория: Изкуство   
Прочетен: 1708 Коментари: 6 Гласове:
0



Преди известно време ми се случи нещо, което все още не мога да си обясня. Дали бях проявил неподозирана до този момент свръхсетивност, или компютъра ми бе попаднал в пространсвено-времева аномалия, демонстрирайки ми възможностите на технологиите от бъдещето. Дали всичко беше плод на чистата случайност , или на моето въображение.
Един ден бях излязал сред природата да правя снимки. След като се прибрах вечерта установих, че съм си загубил телефона. Вече беше късно да се връщам. Чаках важен разговор и бях изнервен , че съм безпомощен. Тогава ми хрумна безумната идея да потърся телефона си по снимките , които бях направил. Може би съм го изтървал докато съм снимал и вероятно е на някое от заснетите места.
image

Започнах да разглеждам една по една снимките на компютъра си. Наистина беше безумие да се търси в тази трева. Сполетя ме още по-шантава идея - набрах собствения си номер от домашния си телефон. От монитора се чу звънене. Започнах да търся по звука с мишката, докато локализирам мястото.

image

image

image

Не можех да повярвам . Телефонът ми беше на тревата и звънеше. Естествено нямаше кой да вдигне отсреща и аз затворих. Върху дисплея на телефона се изписа *ЕДНО ПРОПУСНАТО ПОВИКВАНЕ*
До тогава не вярвах в чудеса но на другия ден се върнах на същото място. Вече знаех къде да търся телефона си. Не след дълго го открих.

image

Вдигнах го от тревата и проверих менюто с пропуснати повиквания. Бяха ме търсили от много места, но от моето обаждане нямаше и следа.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristam - Страхотно!
30.10.2008 20:20
Само мога да съжалявам, че идеята не е моя! Но определено ме вдъхнови...
цитирай
2. troha - Абсолютно е възможно да се случи.
30.10.2008 23:51
Аз имах друг случай, когато при телепатичен контакт с Учителя на моя позната получихме послание относно възможностите на новите технологии; ставаше дума, че е възможно да се предават по интернет и по мобилните телефони послания от отвъдния свят. Последва демонстрация с изписване на една дузина кодове като съобщения, обаче без никакъв звън, без никакво оповестяване, без никакво повикване и без никакъв адрес. Учителят ни поръча да се потрудим над кодовете, за да разберем информацията. Аз така и си останах втрещена около година след това, без да мога да се справя. И в еден ден внезапно установих, че кодовете са изчезнали от телефона ми. А бях ги архивирала и зорко ги пазех... За мен това явление прилича на изтъняване на границата между световете. Никак не е литературна идея, а е жива действителност. Както появата на светещи тела ведно с обектите на заснимане...Някои биха казали, че имаш изпратена информация и че сигурно си натоварен със специална мисия. Между другото, имаш особено хуманен поглед към света.
цитирай
3. apka - При теб
31.10.2008 11:19
всичко е интересно!!!!
цитирай
4. rotazia - Голям странник си ...
05.11.2008 09:38
Голям странник си ...
цитирай
5. blueskies - е по-големи глупости отдавна не бях чела!
06.11.2008 13:34
хубаво е да си фантаст, но реалността е съвсем друга!
цитирай
6. ivoimv - вярвам ти
12.02.2009 18:52
Аз много пътувах кола много на двеста метра да мръдна ползувах автомобила.
Същата случка като теб, но къде ли не ходих да го търся ,той бил под седалката ,чак на другия ден с друг мобилен го открих! ...Случки от живота какво да се прави !!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cvetankrastev
Категория: Изкуство
Прочетен: 1400812
Постинги: 1063
Коментари: 1049
Гласове: 6567
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031