Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2008 12:24 - Първият ми работен ден като производител на сол
Автор: cvetankrastev Категория: Изкуство   
Прочетен: 1089 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.02.2008 15:48


Реших да се захвана с частен бизнес. Исках да се занимавам с нещо истинско. Ненавиждам търговията. Тя е паразитна дейност. В производството е истината. Дълго мислих какво точно да е. Кое е най-необходимото нещо?  Солта разбира се. ЕВРИКА !!! Това щеше да е. Разрових се и изчетох всичко за солта. Без нея животът е невъзможен. Тя е в основата на физиологичния разтвор на нашите организми. Дейността ми не изискваше никакви инвестиции. Суровина имаше в неограничени количества. Живеех край морето. Енергиен източник за производството щеше да бъде слънцето. Бизнес ситуацията не можеше да е по-благоприятна. Намерих двадесетина ванички и ето ме тук на брега. Напълних ги с морска вода и зачаках. Брегът беше моя офис. Чувствах се значим. Денят беше горещ. Слънцето работеше за мен. Най-после бях намерил призванието си. 
В края на деня бях произвел повече сол от колкото ми беше необходима. В древноста солта е била ценна стока и разменна единица. В етимологията на думата това е заложено. SOLDE означава баланс , салдо , плащане. Дадох половината сол на рибарите , за да осолят рибата ,която бяха хванали. Солта е първият известен консервант. За благодарност те ми дадоха две риби. Прибрах се в къщи след най-ползотворния ден в живота ми. Сготвих рибата подправена с най-вкусната сол на света


image 
 
image

image

                 
                   



Тагове:   ден,   сол,   производител,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cvetankrastev
Категория: Изкуство
Прочетен: 1405050
Постинги: 1063
Коментари: 1049
Гласове: 6567
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930