Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2008 13:13 - ТАЙНАТА ФОРМУЛА
Автор: cvetankrastev Категория: Изкуство   
Прочетен: 647 Коментари: 0 Гласове:
0



От известно време в съня ми натрапчиво се явяват някакви странни знаци, формули и чертежи.Проникнах в най-далечните кътчета на подсъзнанието ми и си припомних всичко.
Някога бях роб при строежа на пирамидите. Внезапен порив на вятъра изтръгна папируса с тайните чертежи от ръцете на архитекта. За миг неволно съзрях тайното познание, докато папируса летеше във въздуха. Това беше последното, което видяха очите ми. На мига бях съсечен от стражите. Никой от простосмъртните не трябваше да го вижда. Вероятно е вярна тезата, че в зениците се запечатва фотографска информация на последното видяно от човешките очи.
Избрах точното място на брега на морето. От дървета издигнах конструкция по тайните чертежи. Материалът е без значение, формата - също. Важни са пропорциите и силовите линии на организираното пространство. Начертах с пръчка по пясъка под конструкцията, стилизирани кълнове с формата на триъгълници и изрекох заклинанието. Нищо не се случи. Може би всичко беше само плод на въображението ми. Натиснах DELETE и изтрих всичко от съзнанието си. 
image
През ноща не сънувах нищо. Сутринта се разходих край морето и минах през мястото. Пясъкът под конструкцията беше осветен от странна светлина, а в центъра бяха покълнали стръкове трева във формата на триъгълник.
Помъчих се да си спомня формулата, но файла беше празен.
image



Тагове:   Формула,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cvetankrastev
Категория: Изкуство
Прочетен: 1400963
Постинги: 1063
Коментари: 1049
Гласове: 6567
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031