Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2010 13:40 - МАЛКА КАПКА ДЪЖД, МИГ ПРЕДИ ДА ПАДНЕ В ОКЕАНА
Автор: cvetankrastev Категория: Изкуство   
Прочетен: 4319 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 19.01.2012 14:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 - Имам чувството, че това вече се е случвало. Като че ли се връщам у дома. - казала капката дъжд падаща в океана.
 - Да, това е самата истина. - отвърнал океанът.
 - Мислех си, че идвам от небето, че облаците са моя дом. Нали съм капка дъжд.
 - Вълрос на гледна точка. В момента се самоопределяш като капка дъжд, а само след миг ще си капка океан. Аз съм съставен от безкрайно много като теб.
 - Но кой говори тогава с мен?
 - Аз съм вашето колективно съзнание и всяка една от вас поотделно.
 - И аз ще стана една от многото, които те изграждат?
 - Когато се слееш с мен, няма да се самоопределяш вече като капка дъжд или капка океан. Ти ще си самия океан.
 - Тогава ние с теб сме едно и също нещо?
 -Да. Така както ти си едно с облаците от които идваш.Всички ние сме направени от едно и също нещо и сме просто различни негови състояния.
 - Но как мога да бъда едновременно и себе си и океана и облаците?
 - Едното не отрича другото.
 - Когато падах от небето и гледах надолу, виждах теб. Погледнех ли нагоре виждах облаците. А когато погледнах отново надолу видях те да се отразяват в теб. Оказва се, че това не са техните отражения, а самите те.
 - Да.
 - След като ти си направен от облаци, от какво са направени облаците,  от океан ли..?
 - Отново си права. Ние постоянно преминаваме от едно в друго в безкраен кръговрат.
 - Но защо е необходимо това?
 - За да се самоопознаем. Това никога нямаше да стане , ако не бях разделил себе си на безброй капки. Ако те не се бяха отделили от мен като водни пари. Никога нямаше да бъда облак и да видя себе си от високо. Никога нямаше да съм пролетен или есенен дъжд. Нямаше да съм дъга. Нямаше да опозная безкрайното многообразие на снежинките.
 - Ти си толкова голям. Ти можеш да си позволиш да бъдеш всичко това. А аз съм толкова малка...
 - Аз също съм капка от нещо по-голямо. Аз съм един нищожен атом от тялото на Абсолюта. И ако престана да се самоопределям като океан, мога да бъда самия Абсолют. Ти също го можеш.

И Абсолюта се сви в малката капка дъжд миг преди да падне в океана.
 
image

image

image

image

image

image

image


Тагове:   МиГ,   малка,   океана,   КАПКА,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marcusjunius - чудесен текст
19.04.2010 13:45
чудесен текст
цитирай
2. elidea - Прекрасно е!
19.04.2010 14:24
Прекрасно е да си малка капка дъжд! :))
цитирай
3. lilims - ВЕЧНИЯ КРЪГОВРАТ. . . И АБСОЛЮТА. . . ...
19.04.2010 14:25
ВЕЧНИЯ КРЪГОВРАТ...И АБСОЛЮТА...

Аз съм един нищожен атом от тялото на Абсолюта. И ако престана да се самоопределям като океан, мога да бъда самия Абсолют. Ти също го можеш.


И НИЕ СМЕ ЕДНА НИЩОЖНА ЧАСТ ОТ ВСЕЛЕНАТА,НО..И МОЖЕМ ДА БЪДЕМ ПО-ГОЛЕМИ ОТ НЕЯ?

ПРЕКРАСЕН ПОСТИНГ-БЛАГОДАРЯ...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cvetankrastev
Категория: Изкуство
Прочетен: 1400938
Постинги: 1063
Коментари: 1049
Гласове: 6567
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031